رویدادها آرشیو خبر ها
ایگواین و سرنوشتی همانند مانژو

ایگواین و سرنوشتی همانند مانژو

شاید اگر برتری دیدار مقابل برشا به دست نمی آمد همچنان بحث از مشکلات و بحران یووه همانند هفته گذشته داغ بود. این پیروزی کمک کرد تا نیمه پر لیوان را دید و با آرامش بیشتری به شرایط یووه نگاه کرد.

 

در کنار عملکرد و شرایط رضایت بخش کوادرادو و دیبالا به نظر می رسد اوضاع آنچنان برای مهاجم آرژانتینی یووه خوشایند نیست و پیپیتا روزهای سختی را پشت سر می گذارد.

 

شرایط خط حمله یووه با وجود کریس رونالدو موجب شده تا این پرتغالی وضیعت سایر مهاجمین این تیم را مشخص کند، در این میان گونزالو ایگواین فصل خوبی را پشت سر نمی گذارد و روزهای پرنوسانی را تجربه کرده، هر چند در زمین برای تیم تلاش می کند اما در سیستم کنونی تیم چندان کارساز نیست و در هفته های اخیر از گلزنی فاصله گرفته و برخی معتقدند در زمین از سرعت و قدرت لازم بهره مند نیست، به این ترتیب پیش بینی میشود در صورت ادامه این روند و در صورتی که نتواند کیفیت لازم را ارائه دهد با آینده مبهمی با وجود داشتن قرارداد تا پایان ژوئن 2021 در یووه روبرو شود و شاید سرنوشتی مانند ماریو مانژوکیچ در انتظار اوست و حتی در صورت عدم ترک یووه همانند ماریو از لیست تیم نیز خارج شود! با این تفاوت که ایگوایین بازیکن مورد علاقه ساری ست و ماریو به هیچ عنوان مورد توجه این مربی نبود. به این ترتیب شاید اگر او نتواند رضایت یووه و مربیان را جلب کند در پایان فصل خواهان جدایی و پیوستن به ریورپلاته باشگاه مورد علاقه و جایی که در آن بزرگ شده باشد و همراه این تیم مشهور آرژانتینی به دوران فوتبال حرفه ای خود پایان دهد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: